Zoekresultaat

Volgende
Nieuws

Geen Vinkenslag-tarief (3 procent) voor gewone belastingbetaler

IB - Nationale Ombudsman - 2004/468 - 07-12-2004

Nieuws

Ondanks storting op verkeerde bankrekening terecht geen hernieuwde uitbetaling

IB - Nationale Ombudsman - 2002/293 - 24-09-2002

Nieuws

Ombudsman: aantal klachten over Belastingdienst/Toeslagen zorgwekkend gestegen

IB - Nationale Ombudsman - 34 167 - 25-03-2015

Nieuws

Belastingdienst/Toeslagen handelt aanvraag te traag af

IB - Nationale Ombudsman - 2014/191 - 10-12-2014

Nieuws

Belastingplichtige die niet binnen twee jaar dichter bij zijn werk is gaan wonen heeft geen recht op ambtshalve vermindering van zijn aanslag door de niet geheel juiste toelichting bij de aangiftediskette

IB - Nationale Ombudsman - 2003/407 - 26-11-2003

Nieuws

Kostenvergoeding voor ondernemer omdat de Belastingdienst de problemen bij het doen van de verplichte elektronische aangifte onvoldoende onderkende/oploste

IB - Nationale Ombudsman - 2006/324 - 05-10-2006

Nieuws

Adviseurskosten in aangifte-sfeer bleven voor rekening van belastingplichtige

IB - Nationale Ombudsman - 2002/263 - 29-08-2002

Nieuws

Belastingdienst mag bij aspectenonderzoek herhaaldelijk (zeer) gedetailleerde vragen stellen / verzoeken belastingplichtige om bepaalde informatie ten onrechte genegeerd/ ’leuke’ opmerkingen zijn niet strijdig met de vereiste professionaliteit

IB - Nationale Ombudsman - 2004/24 - 23-01-2004

Volgende