Zoekresultaat

Vorige | Volgende
Jurisprudentie

BPM-heffing bij ingevoerde schade auto met 'wacht op keuring' status

Auto - Arrest Hoge Raad - 20/00706 - ECLI:NL:HR:2021:415 - 26-03-2021

Jurisprudentie

Uit Zweden ingevoerde bifuel auto’s; bepaling CO2-uitstoot voor BPM-heffing

Auto - Conclusie Advocaat-Generaal - 21/02106 - ECLI:NL:PHR:2022:399 - 28-04-2022

Jurisprudentie

Auto met 138 kilometer op de teller is voor de bpm-heffing een gebruikte auto

Auto - Conclusie Advocaat-Generaal - 14/01502 - ECLI:NL:PHR:2015:609 - 23-04-2015

Jurisprudentie

Ondernemer verkocht bestelauto te vroeg aan een particulier: bpm-heffing

Auto - Conclusie Advocaat-Generaal - 14/04039 - ECLI:NL:PHR:2015:998 - 29-06-2015

Jurisprudentie

Roemeense milieuheffing op ingevoerde voertuigen niet in strijd met EU-recht

Auto - Arrest Hof van Justitie van de EU - C-76/14 - ECLI:EU:C:2015:216 - 14-04-2015

Jurisprudentie

Hoe moet de BPM worden berekend voor een ingevoerde tweedehands kampeerauto?

Auto - Conclusie Advocaat-Generaal - 15/03459 - ECLI:NL:PHR:2016:339 - 28-04-2016

Jurisprudentie

Inspecteur mocht over eenzelfde tijdvak een tweede naheffingsaanslag opleggen

Auto / FB - Conclusie Advocaat-Generaal - 13/02155 - ECLI:NL:PHR:2014:231 - 27-03-2014

Jurisprudentie

BPM ten aanzien van registratie Maserati Gran Cabrio / geen schending 110 VWEU

Auto - Conclusie Advocaat-Generaal - 19/00249 - ECLI:NL:PHR:2019:947 - 25-09-2019

Jurisprudentie

Bepaling CO2-uitstoot voor BPM-berekening geïmporteerde auto

Auto - Conclusie Advocaat-Generaal - 18/01389 - ECLI:NL:PHR:2019:946 - 25-09-2019

Jurisprudentie

Beantwoording prejudiciële vragen in verband met WLTP / NEDC2-testmethode CO2-uitstoot

Auto - Arrest Hoge Raad - 23/01021 - ECLI:NL:HR:2024:653 - 26-04-2024

Vorige | Volgende