Zoekresultaat

Volgende
Jurisprudentie

Wijziging oldtimerregime niet in strijd met artikel 1 Eerste Protocol bij EVRM

Auto - Conclusie Advocaat-Generaal - 15/02137 - ECLI:NL:PHR:2016:499 - 02-06-2016

Jurisprudentie

Handelswaarde ingevoerde gebruikte auto / geen 'Irimie-rente'

Auto - Conclusie Advocaat-Generaal - 16/01176 - ECLI:NL:PHR:2016:1103 - 31-10-2016

Jurisprudentie

Conclusie A-G over prejudiciële vragen inzake WLTP / NEDC2-testmethode CO2-uitstoot

Auto - Conclusie Advocaat-Generaal - 23/01021 - ECLI:NL:PHR:2023:696 - 21-07-2023

Jurisprudentie

Unierechtelijk verdedigingsbeginsel geschonden bij tweede naheffingsaanslag BPM?

Auto - Conclusie Advocaat-Generaal - 23/02907 - ECLI:NL:PHR:2024:379 - 05-04-2024

Jurisprudentie

Terechte naheffingsaanslagen en boeten bij meerdere constateringen van rijden zonder handelaarskenteken op verschillende kalenderdagen

Auto - Conclusie Advocaat-Generaal - 13/03336 - ECLI:NL:PHR:2014:381 - 22-04-2014

Jurisprudentie

Terechte naheffingsaanslag én boete voor rijden zonder handelaarskenteken

Auto - Conclusie Advocaat-Generaal - 13/01874 - ECLI:NL:PHR:2014:382 - 22-04-2014

Jurisprudentie

Italiaanse regionale kortingsregeling voor 'tanken aan de pomp' strijdig met EU-richtlijn?

Auto - Conclusie Advocaat-Generaal - C‑63/19 - ECLI:EU:C:2020:596 - 16-07-2020

Jurisprudentie

Bepaling CO2-uitstoot voor BPM-berekening geïmporteerde auto

Auto - Conclusie Advocaat-Generaal - 18/01389 - ECLI:NL:PHR:2019:946 - 25-09-2019

Jurisprudentie

BPM-vermindering wegens afwijkende uitvoeringen in Amerikaanse versie geregistreerde auto

Auto - Conclusie Advocaat-Generaal - 21/03442 - ECLI:NL:PHR:2022:281 - 23-03-2022

Volgende